Funderar

För en gångs skull har jag varit med och tävlat, om badrumsprylar.

Så nu tycker jag att det är hög tid för dem att meddela mig att jag vunnit. Jag behöver det, *väser*

Vinnare skulle meddelas i mars, vilket det är nu, 1/3 av månaden har gått. Kollade hemsidan, inget där heller (om nu någon annan än jag skulle ha vunnit, vilket inte är troligt för det är min tur. Just nu känner jag inte minsta ödmjukhet inför medtävlande, grejerna är mina)

Eftersom jag tävlade på webben var man även med i en utlottning av husgeråd. Ödets ironi vore ju att vinna en skål att vispa sockerkaka i. Då har man verkligen snubblat på målsnöret.... Men den kanske man kan ha som fotbad?

Varför ringer de inte?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0