Ingen återvändo



Lite tilltufsat men ändå fullt fungerande skit-hus....



20 minuter senare: vägg borta, toastolen står på altanen (inte min idé, det får ni inte tro, jag ville ha den i vedskjulet men det fick jag visst inte), och handfatet hänger i luften. Fast det gör det inte längre. RÖRMOCKAREN har varit här! Jag vinner aldrig på Triss så det var ett under att han kom, samma dag (eller år) som Martin ringde.

Så nu återstår någon veckas rivande, sedan mycket tid till återuppbyggnad. Just nu är bara Lovis tillfreds med det hela.
När hon kom hem från Felix spatserade hon runt i röran och utbrast:

- Det är ju helt fantastiskt det här!

Kommentarer
Postat av: Marina

Skönt med en positiv dotter och gud va roligt och få ett nytt badrum!!!:-) Jag blir så avundsjuk....men man vet ju aldrig, det kanske blir vår tur också nån gång...Kram

2009-03-02 @ 12:31:47
Postat av: Madelene

Härligt! Ser fram emot att komma och besöka det förhoppningsvis färdiga rummet i sommar! =)

2009-03-02 @ 12:37:15
URL: http://maddy81.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0