Sanningar

Igår kväll när jag nyduschad gick förbi Lovis rum (där hon låg nattad och klar) ropade hon in mig.
Hon småpratade om ditt och datt och sa sen:

- Vilka stora puppar du har. (Jag har inga DD-kupor, hon jämför med sina egna). Varför har du så stora puppar för?

- Mammor har stora bröst för att få plats med mjölken till sina bebisar, förklarade jag, tyckte själv att jag var väldigt pedagogisk.

- Jaha.
- Du har stor mage också, är det för att få plats med bebisarna där inne?, undrar hon sen. (Smart unge men mitt mod sjönk, men sjönk ännu mer när hon satte in nådastöten...)
- Pappa har en pytteliten mage, och det har jag med men din, den är jättestor den, säger hon sedan nöjt och makar ner sig under täcket.

Hon konstaterade bara faktum. Fast jag håller inte med helt och hållet. Hennes mage är pytteliten men Martins?


Kommentarer
Postat av: Kerstin

Hihi, hon är rolig Lovis... :) Och hoppas det ordnar sig med vännen som ligger inne. :( Själva skulle vi gått ut och förlustat oss ikväll, men jag är dålig så vi blev hemma. Suck. Kram K

2009-03-14 @ 19:10:11
URL: http://litenarvid.blogg.se/
Postat av: Ingrid

Haaaaahahahahahahaaahaha!!!!! Sicken liten buse!

2009-03-14 @ 20:06:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0