Tillfälligt avbrott

Upp och hoppa, efter en extra stund i sängen. Ut och mocka, sköta hygienen på¨mig själv och Liten.

Renbäddning av säng som ska lånas ut till ett stycke mormor inatt, snabb dammsugning i huset (fick hjälp av barnen). Sen iväg till Kil, handla och äntligen lämna in en trasig kedja på lagning hos guldsmeden. Hittade även present till en blivande 11-åring som Linn ska iväg och fira i kväll. Detta kom lite hastigt och stressfaktorn steg en aning till.

Nu har Linn fått lite i magen och jag ska, bara kaffekoppen är urdrucken, köra henne till en kompis som hon får samåka med ikväll.

Sen blir det hem igen, bäddning av gäststugan till mig och Martin, matlagning, piffning inför kalaset och då. Då hoppas jag att inte hela veckan däckar ner mig direkt efter maten för jag är så sugen på kalas och dans att jag skulle bli oerhört besviken om kroppen sviker mig!

Ikväll ska svägerskans 40-års dag firas så det sent ska glömmas!

Ps. OM någon undrar vad Martin gör så styckar han älg idag. Stackarn, han fryser väl ihäl där uppe idag.

Kommentarer
Postat av: Kerstin

Have fun tonight my dear! Själv kommer jag däcka framför TV:n..imorgon C-tur. crap

2009-10-17 @ 17:41:24
URL: http://skorpsmulorochsandaletter.blogg.se/
Postat av: Ingrid

Allooooo!!! Glöm inte bort att INTE slänga fötterna på älgen - vill haaaa dom



Kraaamkram på er!

2009-10-17 @ 18:36:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0