Effektivt

Inkommen från stallet var det bara att gå rakt in i duschen - helst utan att nudda golvet. (Maja var lite lerigare än vanligt idag, en massiv lerinpackning kanske det kan kallas).

Givetvis fattades en del produkter när jag väl stod under det goa varma vattnet. Alla i familjen visste vart jag var så jag funderade lite. Sen:

- HJÄLP!, skrek jag allt jag kunde.

Oj, oj, oj vad fort Linn slet upp dörren och hjälpte mig att få in en flaska balsam! Men först undrade hon om något allvarligt hänt....


Martin vill också att jag talar om att han på mindre än en timme har rensat fyra avlopp som haft dålig avrinning. Det tycker han är effektivt =)

Kommentarer
Postat av: Bengt-Eric

Martin is da man in da house... handyman... vilken man! Tummen upp där =)

2010-04-13 @ 20:35:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0