Blå..?!

Fryser så in i norden. När jag klev ur duschen (som inte hade varmvatten idag) var jag blå om fingrarna. Jag är inte vad vi kallar perifert kompenserad. Allt mitt blod kretsar kring hjärtat, ibland kommer en tanke så någon bloddroppe har väl tagit sig upp till hjärnan emellanåt.

Ska snart fara iväg på barndop av en liten Hugo. Hade tänkt en liten vårig tunika i spets men det går bara inte. Jag är för frusen idag. Yllekofta på, långkallingar och dubbla strumpor får det bli.

Så kanske jag blir varm någon gång i eftermiddag. Jag är rejält trött på den här vintern nu, det är ett som är säkert!


Kommentarer
Postat av: K ♥ med nr 3 i magen

Önskar jag kunde packat med dig hit!! Här finns värme så det räcker till, jävlar vad hett det är. Stor kram till dig från f.d influensan :) :) :)

2011-02-21 @ 02:29:12
URL: http://skorpsmulorochsandaletter.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0