Fredag

Ledig och har sovit som en stock i min nybäddade säng. Lakanen frasade så där vardagslyxigt varje gång jag rörde på mig.
Hade jag ork skulle jag bädda om varannan dag men, kan väl helt enkelt konstatera att jag har annat att göra än att tvätta sängkläder.

I efermiddag är det möte på jobbet. Har ordnat barnvakt men vacklar lite om jag verkligen ska gå dit. I magen känns det att det kan bli en turbulent och upprörd sammankomst och jag vill inte ha missnöjeskänsla med mig hem till fredagsmyset sen.
Fast det är ju de mötena som är viktiga att gå på.

Får se hur jag gör.

Kommentarer
Postat av: Anna

....du kunde inte sagt det bättre själv, det är sådana möten man borde gå på. Det var dålig uppslutning kan jag meddela. Men det var väldigt bra sa dom som var där (bla jag). Kram

2011-01-21 @ 17:52:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0