Ännu - lugn

Som bekant ska man inte ropa Hej! förrän man är över bäcken men de här två passen har varit utmärkta. Vi pysslar och meckar med våra patienter, dock verkar köket ha stängt eller bränt vid maten för nu har vi väntat en evighet på en matvagn som inte vill komma.

Synd, för jag är väldigt hungrig och jag kan inte ta rast innan jag serverat insulin till de som behöver till lunchen och får således snällt vänta på min tur.
Nackdelen med servicejobb - man kommer i andra hand =)

F.ö ser jag fram emot att tillbringa lördagskvällen med familjen. Hoppas det finns jordgubbar till salu någonstans på vägen hem, hittade inga härom dagen till min stora besvikelse.

Idag vill jag ha jordgubbar!

Kommentarer
Postat av: emilia

det låter iaf som att du är rätt person på rätt arbete :)

2011-06-11 @ 12:15:08
URL: http://espot.blogg.se/
Postat av: william

fin header:D

2011-06-11 @ 12:16:46
URL: http://cookieboy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0