Ingen sovmorgon

Inte tusan kan jag sova på morgonen, är tydligen gammal och kommer väl snart sitta vid brevlådorna i ottan och möta tidningsbudet för att ha någon att prata med i gränslandet mellan natt och dag.

Nåväl.

Njuter nu av tystnaden och stillheten, ska börja piffa mig för resan mot Göteborg och förbereda frukost som barnen vill äta på tåget.

Ska bli skönt att komma iväg några dagar, se lite annat, höra lite annat. Kanske kan de stora barnens humör vara lite mildare det med på annan ort, vi är ovänner jämt känns det som.

Jag tror vi alla behöver den här trippen.

Kommentarer
Postat av: Nitsrek

Hoppas ni haft det bra idag! :) Liseberg rules, jag har jobbat på Flumeriden...bara så ni vet. ;)

2011-06-20 @ 20:25:13
URL: http://skorpsmulorochsandaletter.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0