Vill så det värker!

Ja, jag har träningsvärk men åh, vad jag längtar tills vägarna blir torra och fina och jag får börja lufsa iväg igen.

Lite grusknaster, lite skön musik i öronen.

Har börjat fnula lite på en ny runda, som jag bara har ridit förr. I skogen, den riktiga skogen som luktar gran och mossa. En stig som bara några få rider och mest hålls upptrampad av vilda djur. Har hållt bort den eftersom det är så lång sträcka på asfalt och jag vill dels inte springa längs vägen där jag syns för bra och sen tror jag inte det är bra att springa på så hårt underlag. Dessutom är totalen lite för lång tror jag (tog ca 50 minuter med Majas ben).
Men idag ramlade poletten ner - jag kan ju vända!

Så bort snö, kom sol och torka upp stigen i skogen, nu vill jag ut!! (Dessutom är min lilla MP3 spelare nyladdad med härlig musik, så jag är redo!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0