Jag och tjejerna

Hohoho, idag är det en heldag i tjejernas tecken.

J är ledig från skolan hela dagen och ska hänga med mig och Lovisen. I eftermiddag kommer ännu två tjejer hit, en stor och en liten för övernattning. Passar bra det för Martin tillbringar natten i Västerås så vi kan husera fritt här hemma.
(Det gör vi iofs oavsett om han är hemma eller inte, jag är inte direkt styrd och hunsad av min man men ni vet, "ensamma hemma" känslan är ju härlig ibland!)

Och så skiner solen idag, härligt! Men som jag förstår kommer det inte bli långvarigt. Får passa på att njuta när den är framme!



En bild på en Lovis som var på väg till kalas för ett tag sen. Gillar hon fotografen eller är hon tvingad till posering?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0