Hjälpa andra

Känns gott i själen och är så viktigt! En nära vän till mig har varit och besökt soptippsbarnen i Bangladesh.

 
Foto: Linda KLemner

Självklart följde jag hennes blogg under resan och självklart känner jag att jag vill bidra lite jag med för att göra tillvaron bättre för dessa fina ungar!

 
Foto: Linda Klemner

Centret ger barnen möjlighet att sköta hygienen, ger dem mat och slussar in dem i utbildning.

För er som vill läsa om resan: klicka här!

Om ni direkt vet att ni vill hjälpa: klicka här!

Bara för att trycka till er lite - hur mycket tänker ni spendera på julklappar i år? Ge 1% av den summan till dessa barn och gör skillnad! Många bäcka små kanske ger ett helt nytt center till dessa barn!

Och Linda, jag är så imponerad och stolt över dig som får saker gjorda - på riktigt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0