Wii!

Idag blir det träff med Martins Norska arbetskamrater, julbord på Hankö.

Fantastisk miljö och julmat som smakar alldeles gudomligt.
Har bokat träff med Cecilie, champagne på rummet. Som i fjol. Vi kommer ha massor att prata om, som i fjol. Hon är Sykepleier och har nyss bytt jobb, alltid intressant att höra hur de jobbar på andra sidan gränsen. Vi har även barn i liknande åldrar och karlar som jobbar för mycket på hösten.
Ska bli så roligt att träffa henne igen.

Och ikväll är det fest också. Jag har nya skor, får väl se om det blir barfotadans för mig på slutet.

Kanske dax att börja packa? Vi åker om en timme och jag har inte ens börjat. Har fortfarande morgonrocken på mig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0