Vad hände?

Blev plötsligt ensam hemma, Lovis skulle absolut med Martin till slaktboden för att se på de döda älgarna. Lite av en höjdpunkt på hösten den där älgjakten.
 
Jag är väl mest intresserad av köttet om jag ska vara ärlig. Gott och ekologist. Fast det är mindre roligt att stå och packetera de där köttbitarna men det är ju värt det.
 
Jo, ensam hemma ja. De stora barnen sover i Kil inatt och eftersom Martin har Herrmiddag ikväll (årlig tradition i älglaget) betyder det att jag har tv soffan helt för mig själv ikväll! Tjoho!
Lovis lägger sig innan allt roligt börjar på tv och sen är det bara jag.
 
Ska därför i racerfart städa upp här hemma för att sedan nöjd sitta i soffan och njuta av vetskapen att imorgon är en ny dag - en ledig sådan!
 
Så fram med dammsugare och mopp, på med bra musik och röja järnet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0