Dag ett

Resan gick bra. Inte ett endaste missöde. Linns öron var bara lite besvärliga men flygsjukan lyste med sin frånvaro.
Alla anslutningar klaffade så jag nästan blev tårögd. Inte ens SJ klantade till det.

Väl här var hotellet bättre än vi vågade hoppas. Ett virrvarr av rum gör att jag och Nina max kommer vara salongsberusade när vi går till hotellet på kvällen, inte en chans att hitta rummet annars!
J och L delar till sin stora förtjusning rum utan vuxen, på ett annat våningsplan. Där lever de säkert loppan men det ögat (mitt) inte ser gråter det inte för....

Idag turistade vi alldeles förfärligt. I vidrigt isande vind gav vi oss först ut på frukost, sen en buss-guide genom stora delar av stan.
Ute och gick runt Towern. Frös nästan arslet av oss. Njöt av värmen och det goda i muggen i söt Starbucks-stuga i St Katharine docks. Fortsatte sedan. Hoppade av vid Oxford street och hann spendera lite pengar innan fötterna värkte hem oss till hotellbaren. Så här sitter vi nu. Snart piff sen blir det middag i chinatown.

Vi har det bra! Nu byter jag helt bisarrt svettiga skor med ett barn. Livet är spännande.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0