Inte bra

Vid halv tio igår ropade Lovis. Feberhet. Så v är hemma idag. Kvicksilvret steg till 39 grader direkt i morse och så har hon ont i halsen.
Lovat henne att hon slipper äta bara hon dricker, än funkar det.
Märker redan att vab precis idag inte är optimalt för rökstoppet. Det är onekligen mer som skingrar tankarna på jobbet mot här hemma. Har nu druckit min balja kaffe och stirrat ut på altanen. Visserligen är den täckt i snö men jag saknar den ändå.
Jag är inte direkt abstinent nu heller men jag tänker på de där cigaretterna hela tiden.
Får försöka hitta något att göra. Borde ju finnas en ostädad garderob eller nåt.
Finns i sjön är inte så roligt på två men det kanske kan fördriva en stund det med.

Kanske tycker ni att mitt rökstopp är ointressant. Men det blir så här på bloggen ett tag troligtvis. Det är det som finns i huvudet nu. Och sluta röka dagbok ska visst också vara bra sägs det så jag använder den jag har.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0