Phu!

Tre intensiva arbetspass är över. Nu ledig i två dagar, sen är det jobbhelg.

Oerhört lyxigt idag. När jag kom hem stod M i köket och hade börjat med maten så jag bytte raskt om och tömde ut hjärnan utefter mitt fem-kilometers spår före maten.
Nu ska jobbet glömmas bort. Bollarna dom låg kvar i luften får någon fånga imorgon. Jag har jonglerat färdigt. Inte ofta paniken kommer men de sista tre passen har jag inte haft 100% koll på allt och det gillar jag inte. Men det har gått bra, kommunerna har skött sitt föredömligt och det underlättar ju mycket. Även kollegor har förstått och gjort själva istället för att be om mer hjälp. Jag vill så gärna göra allt men klyva sig går bara inte.

Nä. Nu ska landstingslukten tvättas bort. Välunnat soffhäng hägrar. Bra tv. M ska spela innebandy så soffan blir nog bara min.
Och vem vet? Kanske ligger det lite rött och skvalpar i botten på baginboxen?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0