Slutat blogga?

Nej, det har jag inte men min app i telefonen fungerar dåligt. Väldigt dåligt - inte alls. Har uppdaterat och laddat upp ny men icke. Den vill inte.

Dator då? Jo, visst. Vi har två bärbara hemma - jag brukar komma sist i kön till dom. Men ibland är de ju lediga - då brukar vårt bredband vara ur funktion... (vilket säkert är anledningen till att de är lediga, vad ska man ha en dator till om man inte är uppkopplad liksom. Skrivmaskin?)
 
I övrigt pysslar vi på rätt duktigt, uthusen är klara för året (ska bara slabba på lite svart på dörrarna någon dag). Till helgen måste vi göra ved. MÅSTE! Gode gud, ge oss uppehållsväder!
Massor av festligheter är på gång, grannen doktorerar, 60-års kalas, skolavslutningar, konfirmation, bröllop x 2 mm.... Sa jag att jag önskar mig en tjockare, fetare plåbok?

Dax att jobba. Ja, det här skrevs på jobbet, ledig dator och rejäl uppkoppling till nätet.

Kommentarer
Postat av: Linda

Orka starta datorn när man har appen i telefon... Jag har blitt så jäkla lat sedan jag skaffa min padda så datorn samlar bara damm just nu.
Nackdel med padda å telefon? Denna ständiga uppkoppling och tillgänglighet som skapar beroende "wordfeud" "hayday" osv

2013-05-22 @ 17:43:10
URL: http://mylifemymove.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0