"Fredag"

Man kan säga väldigt mycket om mitt jobb inom vården. En sak är att veckans dagar ser väldigt annorlunda ut än för de som jobbar rak vecka.

Idag har jag lite fredags-känsla.

Har jobbat två pass, (som sög musten ur mig) och ska nu vara ledig fram till lunchtid på lördag då det hela börjar om.

Firade denna lediga eftermiddag med att vara ute och kratta en grusväg.....
Knasigt? Jajamensan, men har man egen väg så ska den skötas om. Och vi är galna nog att finna visst nöje i detta så därför engagerar vi oss.
Martin har dessutom köpt en ny leksak till fyrhjulingen, en liten harv/skrapa som han kan köra runt med så det blir lite roligare
. Jättefin ......4000 kr, värd det???



Fick nästan bända loss honom när klockan närmade sig 19.30 och alla små barn som bor utefter vår väg skulle nattas. Vägskrapor, även om denna är liten, för väsen.

Nåväl, fint blev det även om det inte är klart.

Har en helt ograverad dag framför mig imorgon. Får se vad vi hittar på för dåligheter min yngsta dotter och jag!

Kommentarer
Postat av: Marina

Små pojkar små leksaker och stora pojkar stora leksaker hi hi. Blev säkert jättefint:-)

Kram på dig svägerskan

2008-08-28 @ 21:08:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0