Härligt sliten

Nyss power walkat med alla barnen, men det var bara jag som blev trött. Julia red, Linn cyklade och Lovis åkte kärra i 5 km.
Till saken hör att jag var ett mentalt stöd till Julia, fick därför hänga med i pigga Havannas tempo efter bästa förmåga, (med Lovis framför), phu!!
Hur som hels är det skönt nu efteråt.
Under tiden vi motionerade
var martin och handlade, bla en gigantisk godis-påse. Jag och Linn anser enhälligt att den är vår, vi var ju de enda som verkligen gjort någon fysisk aktivitet för att förtjäna innehållet.....

I går frös jag som en hund, nu har jag satt på mig en klänning. Hoppas att det är lite sommar som kommer en sväng till.

Det är f.ö nåt krångel med vår nya dator så nu är det bildstopp ett tag eftersom det här gamla härket saknar lite finesser.

Go´ lördag på er allesammans!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0