Hemma igen.

Borta bra men hemma bäst.

Tack Nina och Magnus för en intensiv och mycket trevlig helg!!

Kommer hem till vår plätt i världen i strålande solsken. I med tvätt i maskinen och UT!

Nu är gräset klippt och till och med trimmern åkte fram så alla kanter är putsade inför Lovis stora dag på tisdag.

Eftersom hon inte kan läsa kan jag tala om att vi köpte en vansinnigt söt ny dockvagn i Trollhättan (stackarn har bara rangliga begagnade och lortiga dockvagnar).
Lättlurad är flickan också så det var inga problem för Martin att avleda henne medan jag handlade. Hon, som annars har tusen frågor i beredskap, frågade inte ens vad det var i den stora kartongen som jag förtvivlat tvingade in i en redan överlastad kombi.

Kärleken med grannpojken Felix har överlevt vår frånvaro (från bådas sidor) så nu röjer de hejdlöst fram och tillbaka mellan husen.

Vi (Lovisen och jag) är ledig i två lyxiga dagar till, känns underbart med tanke på vädret.

Ha en härlig söndag e.m/kväll!!
Det ska vi.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0