Killing machine...

Flugorna, säker fem hundra stycken är döda.
Beklagar om någon är känslig men kökstaket var som taget ur en skräckfilm och något var tvunget att göras. Snabbt.

Såg inte fram emot det blodbad en flugsmälla ställer till med, alla som skurat ett tak förstår vad jag menar. Dags att tänka lite.

Min älskling, en liten siemens med en motor på 2000 watt ställde upp. Gick som en dans, hehehe.. Jag är smartare än insekterna!!
Siemens VS06G1831 Blue Metallic(Min är inte lika snygg som den på bilden men väldigt lik)

Dammsugaren ska nu få sova ute inatt då jag inte är helt säker på att de dog av luftfärden... kanske var mer som Lisebergsbanan för de små liven.
Vill absolut inte att de ska krypa ut igen inatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0