Längtar till torsdag

Barn är en källa till glädje och jag älskar mina tjejer över allt annat på jorden.
Nu har vi umgåtts varje vaken minut, ibland har vi även mot min vilja umgåtts sovande, i nästan fem veckor. 

I eftermiddags gjorde Martin något oväntat och spontant (händelsen blir inte förrän på torsdag men lite planering behövs ju, förstår alla som har barn). Han bokade barnvakt hela torsdag em/natt!

Vi fick presentkort på Tiffanys i julklapp, inte hunnit gå dit än, så där ska vi äntligen äta på torsdag kväll.
Eftersom Martin dessutom ligger mycket på hotell, samlar poäng a´la ica kort typ, har han även bokat in en gratis natt Scandic så vi inte behöver vara nyktra (då heller).

Vi har också massa bio kort som dräller efter födelsedagar och dyl så Mamma Mia! får nog ett besök av oss.
dessutom får vi äta frukost i lugn och ro på fredag morgon.

Ett dygn i sus och dus, helt gratis!!!

Hur mycket kan/får man längta efter att lämna bort sina ungar?


Kommentarer
Postat av: Karin Bill

Man får längta och önska massor om de. Ska själv lämna min älskade odåga på lörda och gå på bröllop! Hoppas ni får de fint! Kram

2008-08-05 @ 21:14:25
Postat av: Madelene

Härligt! Vårda relationen och ta hand om varandra och längta lite efter barnen! Såna energiboostar skulle fler unna sig för det är alla föräldrar värda! Ha det underbart! Kram

2008-08-05 @ 22:45:47
URL: http://maddy81.blogg.se/
Postat av: Anna Lomarker

Lovely. Ibland måste man bara bort från dom,vet hur det känns. Njut av varandra nu. Kram. Allt lugnt här iallafall, jag längtar bara bort från mina mage.

2008-08-06 @ 12:30:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0