Post migrän

Efter en tur i trädgården under förmiddagen fick jag migrän. I med massa piller och i säng. Tack och lov gick det över, känns som man är tvungen att åka och jobba när situationen är som den är på huset. Men lite diffust luddig i hela huvudet är jag än.

Dessutom kom jag lite nära en trottoarkant i Kil. Ser lite halvdåligt efter ett anfall och missbedömde avståndet. En högt metall-gnissel gjorde mig dock medveten om att fälgen blev ful. På Martins bil, förstås.
Han tar sådana där grejer med jämnmod nu för tiden. Lärt sig att ting är döda. Inte spelar så stor roll.
(Tror faktiskt att han har gjort ett hyggligt märke han oxå).

Sen kan man fundera över om lågprofilsdäck är så praktiskt. Jag ser nämligen knappt någon skillnad, och vad har det annars för funktion?
Gamla hederliga "ballongdäck" och metallfälg med kåpor på, då behövde man inte vara rädd för trottoarer.

Hur som helst, det här skiftet verkar gå i ett normalt tempo. Kan svänga men nu har vi fått mat allihop i alla fall!! Det är inte illa!

Kommentarer
Postat av: Moster

aj aj aj! Maria. Tabletter i kroppen och gasen i botten är ingen bra kombination! Var rädd om dig!



Kram på dig.

2008-08-31 @ 00:03:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0