Storm?

Det kan bli riktigt blåsigt och regnigt i kväll/natt. Dessa muntra nyheter fick jag av grannfrun Helene, när hon kom hit med Lovis stora kärlek Felix ,och hjälpte oss med pajen.
Så nu har jag haspat precis överallt.....(Hoppas att ingen blev instängd!)

Vi skulle ha hjälpts åt under kvällen att fylla på H blivande jordgubbs land med härlig hästdynga (som jag har obegränsat med), men nu har regnet kommit så istället ska vi montera rosenbågar.... Tydligen har hon tre kartonger med miljontals små plastpinnar som ska bli tre bågar.
Vi tror att vi fixar det galant om jag tar med mig en "handväska" upp..... Vem vet, vi kanske kan bygga ett nytt Eifeltorn?


Kommentarer
Postat av: Ulrika

Blev tårögd när jag läste vad du skrev om mig ! tack ! det behöver jag.

Kul att läsa om er,ska jag göra fler gånger.

Ulrika

2008-08-13 @ 09:04:06
URL: http://fyratjejerifamiljen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0