Dålig dag

Idag är ingen bra dag.

Något har gått fel, väldigt fel, med min skatteåterbäring.
"Vi betalade ut din skatt den 4/12" sa en glad kvinna som gått på charmkurs, i telefonen.
"Till vilket konto då?" undrade jag som då verkligen inte sett några.
Hon drog kontonummret samt summan. Då förstod jag varför jag inget märkt, den var försvinnande liten.....

Fick sätta Martin på problemet men eftersom de ännu inte skickat ut ngn specifikation vet vi inte vad som gått snett. Enl någon vis person på myndigheten kan en liten bilaga "ha kommit på villovägar". Det går att åtgärda i efterhand, men det löser inte mitt problem idag. *SUCK*

Hoppas att FK har koll på att jag fortfarande är mor till tre barn och sänder ett barnbidrag. Men det kan man aldrig helt säkert lita på.

Ser ut som jag kan glömma tjänstledighet över sommaren, "det går inte att lösa".

Martin är sur på sin chef.

Det går magsjuka på dagis (en grabb kräktes över frukostbordet, och ja, Lovis var på plats), för er som är osäkra kan jag meddela att det är en vecka kvar till jul....

Men vi har glögg hemma!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0