Effektivitet

Jag är mycket nöjd med min julhandling idag.

Lyckades roffa åt mig massa superbra klappar till många barn på mindre än två timmar! Plastkortet glödde, men det var det värt, kitjing i kassorna.

Jag är inte klar, men situationen har börjat klarna, och det känns väldigt bra. Dessvärre har jag lite klent i kassen till min egen minsta och största.
Men under kvällen hade en patient besök av en tre-åring i bedårande klänning. Lovis hade lätt bitit den tjejen i knät för att få den klänningen. Och mamman var så snäll och berättade var hon köpt den! 

Linn och innebandylaget fick sin första förlust idag.
Borta i Arvika.
Ställningen är 8 - 8
2 minuter kvar av andra halvlek.
En Arvika kille kommer fri med bollen mot Tolitas målis. En Tolita spelare gör då en hakning med klubban så pojkvaskern flyger två meter.
Straff till Arvika (bra dömt, brott får inte löna sig...)
9-8

Enligt Martin var det lika spännande som en OS final. Men de kämpade väl och Linn och resten av laget tog förlusten med gott mod. De är grymt goa mot varandra i detta lag! Tjejer och killar mixade slåss mot rena pojklag och vinner oftast ändå. *Stolt*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0