Jodå.

Det blev liiiite bra ändå till slut.

Jag körde lite fulspel - så Martin tog hand om den otäcka snön. Kvinnans list ni vet....

Sen bjöd jag in grannfru med ungar på glögg. I samma sekund som jag la på luren insåg jag att golvet i köket inte kunde presenteras för grannflickan.
Hon har lärt sig åla runt och krypa och pincett greppar saker och ting. Golvet kunde lika gärna ha varit överstrött med kärnavfall, om men ser det från föräldrahåll = livsfarliga makaronrester, dammråttor stora som elefanter och en drös med pärlor.

Sett från den ljusa sidan så är nedervåningen väldigt väl dammsugad nu. Och glöggen var varm. Nu är det soffmys. Ska rota lite i skåpen, kanhända det ligger lite gott någonstans!

Imorgon kommer jag inte i närheten av en dator på hela dagen och kvällen men jag återkommer på fredag. Kanske har massa kul att berätta, ska bla på julbord med arbetskompisarna, (mums) och då kan man få höra saker som nästan får öronen att ramla av!

Kommentarer
Postat av: Annika

Haha ger du oss lillfingret så tar vi hela handen, de vet du väl :) Men tack för informationen! Är så klart fortfarande lite nyfiken men jag är nöjd ;)



Älskar SNÖ men HATAR att köra bil när de är måddigt och halt!

2008-12-03 @ 22:22:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0