Kvällen

En blåsig och kall dag.

Nu ska jag värma upp mig i bastun med levande ljus, lugn och ro. Bara vår lilla racer-Lovis går och lägger sig så kan det fungera....

Imorgon ska jag lifta med Martin ner till Åmål och träffa en gammal arbetskompis. Det ska bli hur kul som helst! Hon är hemma med en liten grabb och vi planerar fika och en runda på stan.

För mig har Åmål bara varit en rondell att passera på väg till kusten eller Göteborg, jag tror det blir andra gången jag kommer befinna mig i centrum. (1;a gången var i somras på väg hem från kusten och vi åkte in för en snabb pizza då vi hade tredje världskriget i baksätet, orsakat av akut hunger).

Nu drar jag mig tillbaka för ikväll. Bastu - Wallander - sömn

Natti, natti.

Kommentarer
Postat av: Annika

Hejsan på er!

Äntligen hemkomna från fjällen.... Varit hemma typ en kvart. Låång resa men hem tog den bara dryga 8 timmar. Upp 9 timmar.

Skoj att ni kommer imorn ;) Vilken tid typ? Spelar ingen roll bara jag är inne och inte ute med hunden men i så fall så kommer jag när som helst. Fick du mitt nummer? Om du inte visst så är jag senil!!!

2008-12-14 @ 20:26:29
Postat av: K

Hälsa lilla Annika så mycket...och du, vi hade gärna kommit ( B blev ruskigt besviken när jag berättade om ditt erbjudande ), men jag har varit helt död typ hela helgen. Iaf från i lördags. Men gääärna en annan gång. KRAMAR.

2008-12-14 @ 20:46:46
URL: http://litenarvid.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0