Lite stress till

Nyss hemkommen från dagis, världens kortaste luciatåg, både på höjden och antalet låtar men ursött! Bilder kommer sen.

Gjorde en supersnabb shoppingtur i självaste stan och hör och häpna - jag behöver bara en enda klapp till! Den kunde ha varit köpt redan förra veckan men var då slut i butiken......

Nu bloggar jag och äter torsdags stek - samtidigt. Gott och roligt.
 
Det som är riktigt bra är att Martin hann äta före lusse-firandet så han är ute och skottar den f-bannade snön. Ska nog äta lite till, och sen lite kaffe på det så är han nog klar tills jag kommer ut..........

Snön ja.

När jag kom ut till bilen efter jobbet var den som en igloo. Hade jag inte vetat exakt vart jag ställt den hade jag fått gå hem. (Den var vit istället för svart)

Bråttom som alltid hade jag inte knäppt jackan och vantarna stuntade jag i imorse, bilen står ju i garage här hemma.
Tyckte att jag var smartare idag än efter förra snöovädret. Jag borstade av all snö från förardörren med jackärmen innan jag öppnade. (Det gjorde jag inte förra gången och sätet blev rätt blött) Tyckte också att bilen kunde få stå på tomgång medan jag skrapade rutor så jag startade bilen......
Men jag hade inte stängt av vindrutetorkarna i morse så de 20 cm med snö från framrutan vevades effektivt rakt in i bilen.

Någon som undrar varför jag avskyr snö?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0