Lördag kväll

Här sitter vi, mol allena en lördag kväll och har det riktigt gott.

Lovis har precis gått till sängs, vi får väl se om vi hittar henne på golvet sen.

Igår hörde jag henne greja på övervåningen ett tag efter "Godnatt", men brydde mig inte så mycket i det, såg en bra film, för tyst blev det ju. Sen när vi skulle gå och lägga oss, Martin och jag, hittade vi henne på golvet. Hon hade bäddat åt sig så fint på mattan med kudde och täcke men på något sätt halkat ner från mattan och sov på plasmattan. Lite dåligt samvete.... ikväll ska jag gå upp så fort jag märker att det blivit tyst.

TV har ju inget direkt att jubla över på tablån men Martin har sina gömmor... Igår såg vi "The contract" med Freeman och Cusak. Tror det kan klassas som en bra film för jag såg början, mitten och slutet utan att somna.

Ikväll erbjuds "Mirrors". Blandning skräckis/thriller. Klarar säkert inte av att se den men jag kan väl prova.

Har ju en viss tendens att bli riktigt mörkrädd.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0