Lördag

Hmm.

Sovit lite extra, tack älskling ♥ (Var visserligen uppe tidigt i stallet imorse men det räknas inte om jag får somna om).

Nu är det stallsysslor som gäller, sedan ett varv i duschen och iväg till stan. Tänkte hinna in på någon typ av lekssaksaffär och fixa några julklappar, sen jobbar jag kväll.

Jag har aldrig tidigare varit så sent ute med paketen. Brukar vara klar till första advent. Vet inte vad som hände i år.

Dessutom vet jag inte vad jag ska hitta på till Lovis, som borde vara den enkla. Men det löser sig nog bland alla leksaker.


Ha en bra helg!

Kommentarer
Postat av: Annika

Avis på er snö!! Här har allt regnat bort :( Ritkigt riktigt deprimerande.

Herrgård ja...känner igen drömmen men tyvärr har jag oxå en riktig realist i familjen som tar död på mina drömmar. Men jag inser att det nog är tur eftersom vi annars skulle ha bott i typ Kiruna i en stor billig vacker herrgård men 0 grannar och 0 vänner.

2008-12-06 @ 16:42:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0