Nu är det slut

På julefriden.

Tillbaka på arbetet. Känns inte alls kul när hela familjen har långledigt, myser i pyjamas ända till lunch, ser en film och har det allmänt slappt och gott. Jag missunnar dem inte, tvärt om. Men jag vill vara med!

På jobbet hade jag 4 intoxer av 6 möjliga patienter. Julen kan verkligen locka fram det värsta ur en del.... De hade inte gjort det av livsleda utan för att straffa någon annan vilket alltid gör mig på uselt humör.


Men nu är jag hemma, vi väntar hem några vänner och ska suga ut några jultimmar till. Några ischoklad finns kvar, granen orkar jag inte med nu så den får väl sprida lite mer glädje. (Den torkar ju mer ju längre den står och då brinner den bättre i pannan sen...)


Kommentarer
Postat av: Annika

Mmmm fattar vad du menar. Saknar mava men den delen har jag ALDRIG saknat och kommer ALDRIG sakna heller. I ena rummet ligger en som kämpar för sitt liv och i andra en som försökt avsluta i sitt i straff mot en anhörig. Nä, de är inte skoj!



Önskar er en trevlig fortsättning på julen!

2008-12-27 @ 09:00:32
URL: http://malteser.blogg.se/
Postat av: Marina

Typiskt dig...vill ha ut granen på annandag jul;-) Tur att alla inte är lika:-)



Välkomna kl. 16.30 i morgon!! Lovisa längtar efter Lovis....hon ville åka till er hela dagen...

2008-12-27 @ 23:22:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0