Rast

Grejar och grejar. Men ju mer jag gör - ju mer liknar huset ett slagfält.

Lovis lekrum ser nu ganska vettigt ut. Har rensat bort hur mycket leksaker som helst som hon aldrig leker med utan bara häller ut på golvet.
Dessutom kommer tomten snart och det vore olikt honom om det inte fanns någon leksak i säcken. Således bäst att röja plats redan nu.

Nu ska det dammas och placeras tomtar här och var. Kanske. Jag börjar tycka att de fem jag ställde fram häromdagen är rätt lagom. Det talar emot min filosofi att det inte kan bli för mycket jul. Så nu är jag lite kluven. Förmodligen kommer resten att ställas ut även om inte jag vill, för det finns iaf två stora flickor i detta hus som vill ha fram allt.

Nu njuter jag hur som helst av kaffet.

Kommentarer
Postat av: K

Ha ha, jag som går och plockar bort tomtarna...fast vi har bara fula nissar. Måste köpa nya, fina. :D Och knäck - faen vad GOTT.

2008-12-12 @ 14:15:26
URL: http://litenarvid.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0