Spyfärdig

Nej vi har inte magsjuka.

Men oj vad jag har provsmakat julgodis. Kommer inte ta en bit till före julafton, jag lovar och svär.

Jag har däremot gjort allt julgodis klart, så nu blir det inga fler brända grytor eller varmt socker på fingrarna.

Vi bakade i sällskap med två små pojkar med medföljande mor.  Trevligt på alla sätt!  (Fast nästa gång kräver jag att få träffa far i det hushållet, jag vill ha bevis på att han existerar!) De små lekte så gott de orkade men ingen av dem var 100%-ig så de lekte mest var för sig. Den yngsta roade sig med att ligga under bordet och trycka i sig smulor, stackarn. Vi stora försökte oss på kaffe och skvaller så gott det gick.

Julia och Linn rullade marsipanbollar och öste knäck med väldig fart. Så nu är det klart!

Nu ska vi krypa upp i soffan och se någon film. Ingen aning om vilken, det går en hel drös ikväll.


Lovis är just nu jätteledsen. Hon kom nyss på att hon inte har några paket att ge bort i julklapp. Hon tror på tomten, men har ändå märkt att vi köpt och slagit in presenter som ska ges bort. Men hon har inga.

Inte lätt att trösta men vi har kommit överens om att vi ska "pärla" lite imorgon. Det blir nog armbamd och halsband till hela släkten! Det blir bra det!

Kommentarer
Postat av: K

Stort TACK för idag. tårögd av tacksamhet samt proppmätt Vi hade jättekul, som vanligt. När vi kom hem sade A " åka Mia ", hihi. Sedan sade han "åka Martin ", din man måste gjort intryck. :D Som sagt, jätteroligt att ses, tack för att ni stod ut med oss en hel eftermiddag trots gnällungarna ( mina, inte dina ). :D

2008-12-20 @ 20:18:50
URL: http://litenarvid.blogg.se/
Postat av: Annika

Wow så om man kommer till er så blir de julgodis!!?? Nice!

Blir liksom lite avvis på dins stora tjejer som hjälper till så mycket! Hmmm...kan man önska sig sånna i julklapp?

2008-12-21 @ 10:38:39
URL: http://malteser.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0