Stabilt

Har Linn och Lovis ätit något olämpligt tro?

Natten har varit hur tyst och lugn som helst, som sig bör. Ingen har kräkts eller gjort andra tokigheter som det är bråttom med. Lovis har gjort sitt morgonbesök på toa och det var "stabilt".

Hmm.

Vi klarade oss kanske.

Hur som helst. Idag ska granen ut. Nyårs-menyn måste planeras och förhoppningsvis inhandlas imorgon. Tyvärr måste det nog bli ett besök till dricka-affären (grannpojke i Forshaga uttryckte sig så när vi fick sysembolag där, 5 år gammal. "Maria, jag har varit i nya affären och det fanns bara drickor där", så söt) och jag gillar inte att vara där med alla andra. Kanske ska skicka maken?

Planerar även en lång promenad. Kanske tillsammans med Julia och lilla (men superfeta) Havanna. Jag och Havanna behöver verkligen motionen, så det är i sin ordning om Julia rider, hon ska inte tappa ett gram till, gud förbjude!

Imorgon måste jag till stora stan och besiktiga min bil. F-n. Vill ju inte trängas! Hoppas det inte är rea på bilprovningen.

Adjö så länge från socialfobikern.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0