Tid

Föredelen med att gå upp med tuppen (= Lovis) är att det blir en massa tid hemma innan det är dax att åka till jobbet.

Jag har gjort mina stallsysslor, fixat med tvätt, klippt Martin (utan ooops till Martins förtjusning), beundrat Julia´s och Havannas cirkuskonster (NH) samt städat.

Nu blir det lite sent 11-kaffe i lugn och ro för resten av familjen beger sig till stan för julklapps-bestyr. Jag är inte ett dugg avundsjuk. Det kommer att krylla av folk och det gillar inte jag. Ska jag till stan ska jag vara där när de öppnar, inte i lunchtid, men de lär sig väl....

Eftersom Landstinget stängt all rolig internet-trafik för oss vanliga dödliga får vi höras av imorgon. Då har jag och Lovis en härlig ledig dag.

Kommentarer
Postat av: Annika

Ååå va mysigt de låter med juldoft!

Så tisdag åker vi till fjällen och kommer hem på söndag kväll. Hoppas ni (och vi) är pigga nästa måndag!

2008-12-07 @ 14:10:57
Postat av: Marina

Medans som andra shoppade loss i stan så hade i alla fall Lovis roligt ihop med sin kusin...de höga klackarna klapprade mot golvet när vi kom in och dom berättade att Lovis var pappa och Lovisa mamma och sen hade de en varsin bebis på armen. Svärfar undrade om dom inte kommer bli anmälda för barnmisshandel, de gick och skakade dom fram och tillbaka i huvudena:-) Hur som helst så har de VÄLDIGT roligt tillsammans!

De hade ett par sångnummer tillsammans som de visade upp gladeligt.....ska ni klappa nu då, sa Lovis när vi inte applåderade nog snabbt;-)

Dom är så goa....

2008-12-07 @ 21:11:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0