Uppersittar kväll

Kul med barn....

Uppesittar kvällen hos Martins bror med familj tog slut med ett illvrål ca 20.30. Då fick de små nog och det var signalen för att packa ihop.

Nåväl.

Martin och jag ska nog kunna mysa själva, (Hehehe, ja, jag är full i alkohol...)

Hur som helst hade vi jättetrevligt och mysigt hos A och M. Glögg, fika med värsa goda pajen (som till 50% bestod av mandelmassa som jag avskyr men det hade M lurat bort så jag åt två stora bitar, fy på mig) samt till mig som inte körde lite, lite sprit... (eller, jag blandade inte själv, de stod på bordet när jag luftat mig på trappen så nu är jag ganska glad i hatten).

De små bytte julklappar med varandra och var hur nöjda som helst.

Barnen, de små, ställde även vid flera tillfällen upp sig och sjöng så fint för oss. Små grodorna, Lilla snigel och Bä, bä vita lamm är ett utdrag ur reportoaren.

Kort togs givetvis men jag har glömt att fråga om de får publiceras så vi får se om de
dyker upp.

Nu ska jag prova lite mer glögg, det är ju jul!

Kommentarer
Postat av: Annika

GOD JUL! GOD JUL! GOD JUL! GOD JUL! GOD JUL!

öNSKAR ER EN HÄRLIG JULHELG MED GLÖGG (SPETSAD...), GOD MAT OCH I GODA VÄNNERS LAG.



KRAM TILL ER

FRÅN OSS I ÅMÅL

2008-12-23 @ 23:19:14
URL: http://malteser.blogg.se/
Postat av: K

God Jul babe! Hälsa FyrhjulingsMannen och dina underbara döttrar! Många kramar från oss i Hynboholm! :D

2008-12-23 @ 23:38:48
URL: http://litenarvid.blogg.se/
Postat av: Marina

Det är helt okej med kort på barnen från min sida.

2008-12-27 @ 23:27:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0