Utmattad

Kom hem och fick en god glögg av min käre make.

Den var jag väl värd.

En låååååång dag idag men som gick i ett rasande tempo.

Först lite sovmorgon. Sen iväg till Kristinehamn för det stora provet.

Och jag klarade det.
Backprov, simprov och bärprov.

Är väldigt nöjd och glad för detta, nu är det upp till min chef om jag ska få prova en sommar på ambulansen. Tjänstledighet över sommaren är en ytterst känslig fråga, som ytterst sällan beviljas.
Så vi får väl se hur det blir.

Men att jag klarade proven är en seger i sig. Gamla slitna trebarns-morsan fixade det! Trodde jag inte om mig själv.

Och julbordet var jättegott, jättebra, och jag gillar verkligen mina arbetskompisar. Tyvärr avvek jag tidigt för när all spänning från dagen släppte, vällde den stora tröttheten in.

Nu ska jag sussa kudden// Nattis

Kommentarer
Postat av: K

Amen vaddå sliten??? Du är hur bra som helst, klart du klarade det!! Grattiiiiis, stor kram!!!!!!!!

2008-12-04 @ 23:22:37
URL: http://litenarvid.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0