Liten blir större

På måndag fyller Linn 10 år.
10 år känns för mig som en magisk gräns, ungen är inte längre en liten unge, utan någon som är på väg att växa upp och bli självständig.
Nu känns det ju i och för sig som att just den här blivande 10-åringen har väldigt långt kvar till självständighet... Så än behöver jag inte sörja att mina barn växer ifrån mig.
När man fyller 10 är rummet tydligen viktigt att få omgjort. Julia önskade sig ett nytt rum när hon fyllde, så även lillasyster. Idag har vi varit på IKEA, en underbar ide´;billiga, bra möbler åt folket. Platta paket.
Vi överlastade en V70 så om polisen kommit hade dessa billiga och bra möblerna blivit väldigt dyra. Men oj,oj, oj vad mycket vi fick in!!
Eftermidda´n har därefter bestått i plugg, stjärnskruv och lite ommålning. Blir bra hoppas jag. Riktig lågbudget renovering så här i slutet av semesterkassan men början av semestern, om ni förstår.


Kommentarer
Postat av: Familjen Werling

Massor av grattis kommer här från oss!

Kanske maken o några barn kan titta upp imorgon?

Själv jobbar jag.. :(



Kramar

2008-07-20 @ 13:20:10
URL: http://cherryblomman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0