Så fint det blev!

Mums vad gott det blev tyckte Maja och Havanna. Snart kommer det som grädde på moset upp massor av nytt gott gräs. Jag är mest nöjd med att det ser snyggt och välskött ut.

Martin har dragit in massor med ved själv, han är så stark och duktig. Manlig som ser till att familjen har det varmt och gott till vintern.

Istället för att bära ved har jag rensat i ett hörn av världen som bara jag (Vi)ser. Vi fick hjälp av traktorn att bli av med en stor och farlig pinn-harv (varken barn eller häst-vänlg pryl), som har stått obrukad de senaste 15 åren. Nu är den väck!!! Men det såg rätt illa ut under denna tingest. Har därför i värmen hackat, spadat och krattat så nu ser det jättefint ut. Jag ser det. Ev grannen också.
Vill plantera lite syrener där, det får dock vänta tills det blir lite svalare, september kanske.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0