Så här bor vi...

Mitt hem och min borg.... Mitt och Martins gemensamma intresse, att rusta och piffa. Aldrig lär vi bli färdiga heller, ett stort hål att stoppa in pengar i. Är vi färdiga med något projekt finns det snart nåt nytt och väntar.

Planerna är stora, för ngn vecka sedan lade jag fram ett förslag om att bygga pool utanför uthusväggen, som vätter in mot trädgården.
Därtill talade jag också om för min käre man att det vore döläckert med stora glaspartier som man kan dra upp till poolrummet som vi då lite lätt bygger på logen. Han talade helt lugnt om för mig att där jag vill ha poolen ligger en gammal ford begravd (..ute på vår gård..där står en gammal ford..) vilket försvårar grävningen. Sen satte han liksom punkt där.

Lovis har det bättre med sitt hus, det stod  färdigt när hon kom och det kräver minimalt med underhåll.... Hon har heller inte meddelat att hon planerar utbygge eller omfattande ombyggnationer. Ibland undrar jag om hon inte är från trollen ändå!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0