Snygga brudar på semester


Glasspaus i Fjällbacka. Varmt så in i bänken. Här satt vi en stund och gissade "fattiga eller rika", inte så svårt. Klänningen jag har på mig på bilden är så tunn att den knappt syns men efter 5 minuter i värmen klibbade den sig fast tom på benen. Skönt med sommar.


Vad ska man göra i denna värme...? Beslutade mig för att sortera och lära mig lite om alla bilder i datorn (har ca 3000 osorterat på disken). Visade sig för svårt så jag nöjde mig med att lägga in den här.

Kommentarer
Postat av: Karin Bill

Vansinnigt snygga bruttor tycker ja!

2008-07-29 @ 15:56:37
Postat av: Kerstin

So foxy!! Oj vad mkt nytt att läsa, jag har varit inaktiv vad gäller läsandet av bloggar på sistone... Fika låter perfa!! KUL! :-D Bara lilleman blir frisk så.. KRÄM!

2008-07-29 @ 20:43:30
URL: http://litenarvid.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0