Vad ska vi göra idag då?

Nyss var jag jätteduktig - ringde och beställde klipptid! Borde ha gjort det första semesterdagen men har inte riktigt lyckats. Helt plötsligt har klockan varit över 7 på kvällen och jag har missat det ännu en dag, men imorgon fm ska det äntligen bli av!

Hit har grannpojken Felix redan kommit för att leka med Lovis. De är i princip jämngamla och har den sista tiden varit oskiljaktiga.
De springer mellan husen här på vår "Bullerby-gata" och äter där den godaste maten serveras.
När vi var på kusten hade Felix, en rund fin sten liggande på utemöblerna som var Lovis, ("Cast away" liksom) så att de kunde leka iaf. Det är ingen brist på fantasi hos tre-åringar.... Jag fantiserar mest bara om vad jag skulle göra om det ramlade över mig X antal miljoner kronor.

Vad vi ska göra idag vet jag inte. Jag och min käre make har redan hunnit fräsa lite till varandra så stämningen är lite låg. Vet inte vad vi fräser om men det behövs säkert. Eftersom vädret aldrig laddar ur får väl vi göra det istället.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0