Bra dag!

Grejade en hel del här hemma under förmiddagen, städade och tvättade. Sedan blev jag och Lovis bjudna på lunch hos grannen som hade rester kvar sen sitt kalas.Mumsigt och lyxigt kändes det att gå och äta vid dukat bord på en måndag.

Eftermiddagen har gått i småbarns tempo, dvs fullt ös med Kerstin och hennes grabbar. Ätit och fikat, busat och skvallrat. Riktigt skoj. (Tusen tack för sällskapet!)

Den här dagen försvann hur fort som helst, men jag har känt mig ledig och ändå kopplat av. Så skönt.

Nu återstår kvällspyssel, kvällsmat till barn och hästar och sedan lägger jag mig nog och tittar på mina program i sängen.
I mitten. Kanske en kavaljer i sängen. Han är väldigt hårig men han värmer gott, Figaro.


Kommentarer
Postat av: K

Tusen tack - vi hade supertrevligt! Ge dina fina tjejer en stor kram, det förtjänar de ( antagligen förtjänar de iofs nåt mycket bättre än en kram från en läskig Hynboholmstant, men du fattar... ). :-D

2008-11-03 @ 21:50:03
URL: http://litenarvid.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0