Dator-analfabeten tog sig igår!

Ska skryta lite om mina färdigheter vid datorn igår. Jag är totalt oförstående med dessa maskiner. Om något händer eller ska göras med datorerna så blir det Martins bord. Jag vill trycka på knappen och göra det jag ska.

Igår lyckades jag med följande:

Länka till en kompis sida.
(Så det fungerade)

Lägga in mig på bloggportalen

Kopiera och lägga in deras logga i länken hos mig själv
(skitnervöst, kunde ha sabbat typ allt då)

Startat någon prenumeration på nån märklig flödesläsare
(vad det nu kan vara)

Jag är otroligt stolt över mig själv. Jag var jätteduktig! Inte en enda gång ringde jag till Martin heller och frågade hur jag skulle göra. Verkar som 2000-talet kommer ikapp även mig.
Ni yngre som läser här ska veta att min mest tekninska pryl i barndomen var en miniräknare.

Kommentarer
Postat av: Izabelle

Tack :) ja får hoppas att det försvinner då.. :)

Hoppas ni mår bra allihopa, hälsa!

Kram

2008-11-26 @ 10:18:33
URL: http://izabellewerling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0