Feeder

Min man är en feeder. Jag är helt säker nu.

Har haft mina aningar i flera år men idag blev jag helt säker.

Eftersom jag jobbade kväll igår hade han gjort en matlåda åt mig som jag kunde rycka ur kylen i morse (eller sent på natten, vilket ni vill).

I matlådan låg 5 stycken pannbiffar, 6 stycken potatisar och mängder med löksås. Jättegott, men.....
Nog för att jag ofta säger att jag jobbar hårt, men jag handhugger inte skog med yxa! Inte handgräver jag dränering med spade heller.

Åt det jag orkade.
Kommer hem knappa fyra timmar efter denna jättelunch.

Då står min tallrik klar på bordet. Ostfylld lövbiff med råstekt potatis och gäddig pepparsås.

Jag var liksom inte hungrig men det gick ju inte att neka något så gott, det tror jag ni förstår.Men jag mår lite illa...

Dessutom köpte han en stor kartong med Skumtomtar av en liten kille i dörren härom dagen. Vem kommer äta upp ett kilo skumtomtar?
Jo jag, för jag älskar dem!!!


Nu har han lämnat mig ensam hemma med en nybakad sockerkaka. Jag borde inte provsmaka. Men hur gott är det inte med nybakat?

Så nu vet ni. Jag tuggar själv, men det är Martin som matar mig!

Kommentarer
Postat av: K

Moa ha ha ha!!! Rooligt - Martin, en FEEDER! skratt

2008-11-16 @ 16:47:38
URL: http://litenarvid.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0