Fryser

Huttrar och fryser så in i bänken!

Lite svalare än vanligt har det blivit av all blåst men termometern i köket visar ändå 22 grader. Sitter vid brasan och fryser iallafall.
Min temp visar 37.0 så inte har jag feber heller.

Och nu ska jag ut i vintern och ta in hästar, (burrrrr) . Undrar om min extremt fula overall håller mig varm? Ska försöka vara modig och visa hur jag ser ut....

Eller så är det ni som ska samla mod för att våga titta. Fördelen med att bo så här är att man kan se ut hur som helst ute på går´n, inte en människa som ser!


   

Lägg märke till loggan på ryggen....
Det kan bli så, när "gummigubbarna" är för stora att frun får ta overallen i stl 44
Eftersom det var Martin som höll i kameran kunde jag inte motstå en sexig
 posering
(gapskratt och frust...tror knappast han gick igång på den häcken!!)

Han måste vara lycklig som har så vacker fru....fast han insåg nog
för många år sedan att jag aldrig kommer bli kandidat till
Playmate of the year...

Kommentarer
Postat av: Anonym

Haha...michelingubbe stämmer ju i alla fall ;)

Gott de låter med brasa. Lite avis kan jag erkänna. vill oxå ha. De sålde en elektisk fejkbrasa på netto men de känns alldeles för fejk för mej.

Hur som helst! Visst är väl kylan lite go i alla fall!?

2008-11-24 @ 20:32:01
Postat av: Madelene

Oh lovely! Undrar hur jag skulle se ut i en sån... asg

2008-11-25 @ 14:09:29
URL: http://maddy81.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0