Imponerad

Två flickor och två pojkar 9-11 år gamla lämnades ikväll ensamna i fyra timmar.

Föräldrarna (som även är ägarna till fastigheten de lämnades ensamna i) befann sig ca 1500 meter bort fågelvägen. Vad som helst hade kunnat hända, mor i huset var lite nervös....

När föräldrarna kommer hem sitter alla barn snällt i soffan och mumsar godis och ser på film.

Innan det hade de lagat mysmat, tacos. Lagat allt själva, ätit, och plockat undan allt och torkat av i köket efter sig. Inte ett spår!

De hade även tagit in hästarna helt själva och nattat dem efter konstens alla regler.

Jag är nästan lite sentimentalt tårögd.

Och så skäms jag lite, för att jag inte trodde detta om dem.

(Dessutom har jag fått en svärson under kvällen, detta är dokumenterat på bild. Hade det inte funnits massa sjuka människor som missbrukar barnkort hade ni fått se ett urgullit pusskort!!)

De är så underbara allihop! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0