Jobbig natt

Känns som om jag inte sovit en blund inatt. Jag gick och la mig jättetidigt. Kröp upp i sängen för att tillta på "Cujo", den där rabies smittade hunden ni vet.

Han hann inte ens bli smågalen innan jag somnat. Fönstret stod på vid gavel och sovrummet var underbart svalt.

Martin stängde det när han gick och lade sig.

Sen började mitt tvinnande. Kvällens chips gjorde att jag vaknade första gången 22.45 pga törst. Sen var det omöjligt att sova.
Det var varmt. När jag väl sov en stund så drömde jag.

Mina barn blev jagade i skolan, ibland var jag där och blev jagad osv hela natten.

Mardrömmar växlat med varmt sovrum. Ingen höjdar natt.

Kvart i sex klev jag ur sängen och släppte ut hästarna. Har småslumrat efter det, tittat på klockan varje kvart. Nu får jag röja lite här hemma innan det är dags att åka till jobbet och Linn ska på innebandymatch.


Phu.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0